کپواڑہ ، 15 مئی: ڈپٹی کمشنر (ڈی سی) ، کپواڑہ ، انشل گرگ نے اپنے شہریوں کے لئے کل سے ماسک کا استعمال لازمی کردیا ہے۔ آج جاری کردہ ایک آرڈر میں لکھا گیا ہے کہ شہریوں کو گھروں سے کسی بھی سرکاری یا نجی مقصد کے لئے چلنے کے دوران ماسک پہننا لازمی قرار دے دیا گیا ہے ۔
“متعلقہ تحصیلداران اپنے اپنے دائرہ اختیار میں تمام نمایاں عوامی مقامات پر فیلڈ عملہ کی تعیناتی کے ذریعے ان ہدایات کی تعمیل کو یقینی بنائیں گے اور اسسٹنٹ کمشنر ریونیو (اے سی آر) کو روزانہ رپورٹ پیش کریں گے”۔
میونسپل کمیٹیوں کے ایگزیکٹو آفیسرز کو ہدایت کی گئی ہے کہ وہ اپنے اپنے دائرہ اختیارات کے اندر معائنہ کریں اور ایڈیشنل ڈپٹی کمشنر کپواڑہ (اے ڈی سی) کو روزانہ رپورٹ پیش کریں۔ اس کے علاوہ ، تمام بلاک ڈویلپمنٹ افسران (بی ڈی او) کو ہدایت دی گئی ہے کہ وہ دیہی ترقی اور پنچایت راج کے ذریعہ جاری تمام کاموں میں ماسک کا استعمال یقینی بنائیں اور اسسٹنٹ کمشنر ڈویلپمنٹ (اے سی ڈی) کپواڑہ کے توسط سے ڈپٹی کمشنر کے دفتر کو روزانہ رپورٹ پیش کریں۔
خلاف ورزی کرنے والوں پر پہلے جرم کے لئے 100 روپے اور ڈیوٹی کے لئے تعینات متعلقہ عہدیدار کی طرف سے دہرانے والے جرم کے لئے 500 روپے جرمانہ عائد کیا جائے گا اور اسی کو مناسب رسید کے تحت ڈسٹرکٹ ریڈ کراس سوسائٹی میں جمع کیا جائے گا۔ اس طرح جمع کی جانے والی رقم ضلع بھر میں قائم کوارانٹائن اور کوویڈ کیئر سنٹر کے انتظام اور دیکھ بھال کے لئے وقف ہوگی۔
آرڈر کے مطابق ، متعلقہ اے ڈی سی اور ایس ڈی ایم کو ہدایت دی گئی ہے کہ وہ معمول کی بنیاد پر فیلڈ انسپیکشن کے ذریعہ پوری مشق کریں اور ڈسٹرکٹ ایڈمنسٹریشن کے آفیشل واٹس ایپ گروپ پر تصاویر اپ لوڈ کریں

You May Also Like